Route vanuit Eindhoven naar Bevrijdende Vleugels

IMG 20240505 WA0000Update: Op Bevrijdingsdag hebben 12 deelnemers vanuit Eindhoven gewandeld naar museum Bevrijdende Vleugels in Best. Dankzij het mooie wandelweer kunnen we terugkijken op een gezellige en waardevolle tocht. Er is tevens een mooi bedrag opgehaald voor het werk van Amnesty. Samen met de opbrengst uit Gemert en Mariahout is de tussenstand €741. Alle wandelaars en vrijwilligers enorm bedankt!

Op de foto de deelnemers uit Eindhoven vlak voor vertrek

Vanuit Eindhoven lopen we op zondag 5 mei naar het Museum Bevrijdende Vleugels in Best.

In Eindhoven is de start om 9 uur, bij de Flying Pins, John F. Kennedylaan 2. Een mooie tocht van 17 km door het Dommeldal en de Sonse bossen brengt ons rond 12.30 uur bij het museum.

Fietsen kan ook, vertrek om 10.30 uur. Je kunt de wandelroute volgen, in dat geval wordt een mountainbike aanbevolen, of je volgt de fietsknooppunten: 97-98-08-09-43-42-41-17, zie fietsknoop.nl

Bij aankomst in het museum liggen groetenkaarten klaar die kunnen worden verstuurd naar gewetens- of politieke gevangenen. Er is gelegenheid om koffie te drinken in het nabijgelegen restaurant 't Boshuijs. Je kunt hier ook voor een evt lunch terecht.

Wil je liever niet in een groep lopen of fietsen? In Eindhoven is er tot 10.30 uur iemand aanwezig om je op weg te helpen.

De wandelroute vanuit Eindhoven is te downloaden op RouteYou

De fietsroute is te bekijken op fietsknoop.nl, volg knooppunten 97-98-08-09-43-42-41-17

Doneren kan contant en digitaal

Route Eindhoven Best scaled